Kolejny przystanek na mapie kreatywnych kampanii marketingowych z całego świata to Tajlandia. To tam we wrześniu kończącego się roku, agencja GREYnJ United, stworzyła cykl filmów video, których celem było zakomunikowanie wprowadzania nowych patelni w wybranych lokalach należących do popularnej tajlandzkiej sieci Bar-B-Q Plaza.
Pomysł pracowników agencji opierał się na dwóch filmach video, które miały zaprezentować najważniejsze atuty nowych patelni.
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinki
Prywatnie fan piłki nożnej, fotograf amator, oraz zapalony podróżnik! Social media to jego pasja, co sprawia, że czas spędzany w pracy jest dla niego przyjemnością. Ze wszystkich platform społecznościowych najbardziej ceni sobie Instagram, który jest jego oczkiem w głowie.