X

Filmowy cykl z patelnią w roli głównej – Kampania Bar-B-Q Plaza

Kolejny przystanek na mapie kreatywnych kampanii marketingowych z całego świata to Tajlandia. To tam we wrześniu kończącego się roku, agencja GREYnJ United, stworzyła cykl filmów video, których celem było zakomunikowanie wprowadzania nowych patelni w wybranych lokalach należących do popularnej tajlandzkiej sieci Bar-B-Q Plaza.

Pomysł pracowników agencji opierał się na dwóch filmach video, które miały zaprezentować najważniejsze atuty nowych patelni.

Pierwszy z filmów, tajemniczo zatytułowany “The Secret Of Black Pan” koncentruje się na pokazaniu wyjątkowych cech i zalet wprowadzanej zmiany. Głównym atutem przygotowanej prezentacji jest nietypowe przedstawienia patelni. Na video jest ona zaprezentowana niczym nowy, innowacyjny gadżet ze świata popkultury. Oglądając film, nie sposób jest się oprzeć skojarzeniu jakby właśnie oglądało się film prezentujący nowe urządzenie od Apple.

Zresztą zobaczcie sami:

Drugim elementem kampanii BAR-B-Q PLAZA był krótki film stylizowany na melodramat, wyraźnie nawiązujący do dramatycznych kampani reklamowych charakterystycznych dla azjatyckiego rynku. Duże nacechowanie emocjonalne okazało się strzałem w dziesiątkę. Film świetnie prezentuje powody, dla których Bar-B-Q Plaza postanowiło wymienić swoje dotychczasowe patelnie. Samo nagranie wywołuje śmiech, ale po jego obejrzeniu każdy bez problemu jest w stanie podać wszystkie argumenty, które zadecydowały o nowej zmianie.

Wideo można zobaczyć poniżej:

W samej Azji kampania odniosła bardzo duży sukces. Oba tworzące ją filmiki spotkały się z pozytywnym odbiorem konsumentów i mogą pochwalić się ponad kilkusettysięczną liczbą odsłon. Pomysł GREYnJ United został także doceniony przez specjalistów z branży, którzy wielokrotnie wyróżniali go w różnych zestawieniach prezentujących najciekawsze kampanie.

KRAJ: TAJLANDIA
AGENCJA: GREYnJ United
AUTOR POMYSŁU: JUREEPORN THAIDUMRONG, ANDREW CHU