Reklama

Formaty reklam graficznych (banerów) w Google AdWords

Prezentujemy najbardziej popularne formaty reklam graficznych w sieci reklamowej Google AdWords. Sugerujemy, aby formaty dobierać w zależności od targetowania kampanii.

Reklama kierowana na desktopy:

728 × 90 – Długi baner
300 × 250 – Baner śródtekstowy
160 × 600 – Szeroki wieżowiec
750 × 100 – Billboard PL
750 × 200 – Podwójny billboard PL
750 × 300 – Potrójny billboard PL

PL = tylko Polska

Reklamy kierowane na mobile:

320 × 50 – Długi baner na urządzenia przenośne
300 × 250 – Baner śródtekstowy

Obsługiwane formaty: gif, jpg, png, swf

Jeżeli interesują Was szczegóły dotyczące wymagań technicznych, Google precyzuje je tutaj.

Formaty reklam graficznych Google AdWords

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x