Doświadczenia, Nowinki techniczne, Reklama

Formaty reklamowe i możliwości targetowania w serwisie społecznościowym Linkedin

Linkedin.com to międzynarodowy serwis społecznościowy, specjalizujący się w kontaktach zawodowo-biznesowych. Według badania Megapanel w styczniu 2014 roku zanotował 914.668 polskich użytkowników (real users), co daje mu drugie miejsce w tej kategorii zaraz po Goldenline. Jednak siłą Linkedin’a jest jego globalny charakter. W samej Wielkiej Brytanii serwis na 15 milionów użytkowników, a na całym świecie 277.000.000.

linkedin00

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x