Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Gap prezentuje kolekcję wiosennych ubrań inspirowanych hitem Jungle na TikToku

Firma Gap postanowiła wykorzystać viralową piosenkę i teledysk zespołu Jungle do swojej najnowszej kampanii wiosennej, aby pokazać swoją linię ubrań lnianych. Nowe reklamy, które wyreżyserowali członkowie Jungle, J Lloyd i Charlie Di Placido, charakteryzują się rozbudowaną choreografią taneczną i płynnymi ruchami kamery, podobnymi do tych, które uczyniły utwór „Back On 74” sensacją na TikToku w ubiegłym roku.

W kampanii artystka Tyla, znana z utworu „Water”, dołączyła do zespołu tanecznego i pojawi się również w marketingowych materiałach Gap na sezon wiosenny. Elementy mediowe obejmują reklamy cyfrowe, reklamy zewnętrzne, wideo i media społecznościowe. Ponadto Jungle i Tyla współpracują z marką w celu stworzenia playlist dostępnych również na Spotify.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x