Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Garnier rozpoczyna dużą kampanię reklamową swojej nowej linii produktów do wypełniania włosów

Garnier, renomowana marka kosmetyczna, rozpoczął spektakularną kampanię reklamową, promującą swoją nową linie produktów do wypełniania włosów. Ta duża inwestycja marketingowa ma na celu dotarcie do jak największej liczby konsumentów i pokazanie im nowych możliwości, jakie oferuje Fructis Hair Filler.

Jako część kampanii, marka L’Oreal USA, do której należy Garnier, postanowiła wykorzystać popularną platformę społecznościową TikTok i Las Vegas Sphere. Współpracę nawiązano z jednym z najpopularniejszych użytkowników TikToka – Charli D’Amelio, która stała się także ambasadorką nowej linii produktów. W serii treści stworzonych przy współudziale dermatologa, D’Amelio bada naukowe podstawy Fructis Hair Filler.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x