Każdego kiedyś może dopaść niemoc twórcza, brak weny czy po prostu czasu, by z mozołem głowić się nad nowym tematem na bloga i sprawdzać, co jest na topie w danym kraju czy też na świecie. Gdy do tego informacje zza oceanu będą docierać do nas za późno, znajdziemy się w kłopocie. Jak sobie poradzić? Wystarczy sięgnąć po darmowe narzędzie Google Trends, które może stać się dobrą inspiracją.
Doświadczenia, Public Relations
Google Trends – narzędzie wspierające kreatywność
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.