Grupa Eura7, we współpracy z siecią Arhelan, wprowadza pierwszą w historii tej sieci w pełni digitalową loterię o łącznej puli nagród przekraczającej 80 tys. złotych. Loteria wystartowała 20 września i potrwa do 27 października.
Grupa Eura7 odpowiada za kompleksowe opracowanie mechanizmu loterii, kreację key visual, budowę dedykowanej strony internetowej, projekty i druk materiałów POS, a także za realizację scenariusza i produkcję spotu radiowego oraz animacji i grafik do kampanii digitalowej. Organizatorem loterii jest startup Nofsza, natomiast hiGrupa odpowiada za realizację kampanii mediowej.
Krystian Drabik, Account Manager Grupy Eura7, podkreśla: „To ważny krok naprzód dla sieci Arhelan. Przejście na w pełni cyfrowy format loterii promocyjnej oznacza znaczące ułatwienie dla uczestników. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnych zdrapek na rzecz prostego, intuicyjnego systemu online, który nie tylko podnosi komfort użytkowania, ale również wpisuje się w nowoczesne standardy rynku”.
Zasady loterii są proste i przejrzyste: klient dokonuje zakupu za minimum 50 złotych, w tym przynajmniej jednego produktu sponsorskiego, po czym otrzymuje na paragonie unikalny kod. Kod ten uczestnik rejestruje na stronie loteria.arhelan.pl, a następnie aktywuje wirtualną zdrapkę, która natychmiast informuje o wygranej. Wśród nagród natychmiastowych znajdują się: 500 bonów o wartości 50 zł, 130 bonów o wartości 100 zł oraz 500 czekolad mlecznych E.Wedel. Dodatkowo każde zgłoszenie bierze udział w cotygodniowym losowaniu nagród, takich jak roboty kuchenne, oraz w losowaniu nagrody głównej – 33 tys. złotych.
„Kampania, którą realizujemy dla Arhelanu to połączenie nowoczesnych technologii z kompleksowym podejściem do produkcji kreatywnej. Jako Grupa Eura7 dostarczyliśmy wszystkie materiały promocyjne: od billboardów, przez dynamiczne animacje, po dedykowane grafiki do kampanii digitalowej. Kluczowym elementem była także produkcja spotu radiowego, który skutecznie dociera do lokalnych społeczności na terenach działania Arhelanu, wzmacniając zasięg i skuteczność kampanii” – dodaje Filip Kupczyński, Head of Sales Grupy Eura7.