Doświadczenia, Eura7, Najnowsze, Top 5

Grupa Eura7 świętuje jubileusz 25-lecia podczas VI edycji EKG Reklamy

26 września w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyła się VI edycja EKG Reklamy — wydarzenia, które na stałe wpisało się w kalendarz polskiej branży marketingowej. Dla Grupy Eura7 tegoroczna edycja miała szczególne znaczenie. W gronie ponad 200 profesjonalistów firma świętowała 25-lecie swojej działalności, dzieląc się doświadczeniem, inspiracjami i wizją przyszłości.

Ćwierć wieku innowacji i pasji

Od założenia w 1999 roku przez Łukasza Wołka, Grupa Eura7 nieustannie dąży do wyznaczania nowych standardów w marketingu i reklamie. Jej historia to pasmo przełomowych projektów, które kształtowały rynek i inspirowały innych do działania. Ćwierć wieku to nie tylko liczba lat, ale przede wszystkim opowieść o ludziach z pasją tworzących innowacyjne rozwiązania dla swoich klientów.

Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7, podkreślił: „Kiedy w 1999 roku, będąc studentem pierwszego roku Automatyki na AGH, założyłem firmę projektującą strony www, nawet nie śniło mi się, że rozwinie się ona do tego stopnia, by dzisiaj być jedną z największych grup marketingowych ze 100% udziałem polskiego kapitału. Przez te 25 lat działalności, prowadząc programy stażowe, daliśmy szansę wejścia do branży marketingowej kilkuset młodym specjalistom. Byliśmy jedną z pierwszych agencji, która już w 2009 roku wprowadzała marki w media społecznościowe, a dzisiaj w ramach działań R&D testujemy i wdrażamy do naszych procesów i produktów sztuczną inteligencję, czego przykładem jest nasz najnowszy produkt: Viscale Box. To w pełni zautomatyzowany program lojalnościowy B2B, w którym digitalizacja dokumentów zakupowych realizowana jest algorytmami AI, co przekłada się na dużo niższe koszty wdrożenia i obsługi. Grupa Eura7 dzisiaj to najlepsi specjaliści w swojej branży – to software house, agencja kreatywna abanana, Viscale – spółka celowa dedykowana programom lojalnościowym i Nofsza – spółka wyspecjalizowana w organizacji loterii promocyjnych”.

Wyjątkowe wyróżnienie i podziękowania

Podczas EKG Reklamy Grupa Eura7 otrzymała specjalne wyróżnienie, które wręczyła Anna Szcześniak, prezes zarządu Przedsiębiorstwa Fair Play. To dla firmy ogromne uznanie i motywacja do dalszej pracy na najwyższym poziomie. W swoim wystąpieniu Łukasz Wołek podziękował partnerom, klientom i całemu zespołowi Grupy Eura7 za wkład w rozwój firmy.

Wkład w merytorykę i promocję EKG Reklamy

Jako lider branży, Grupa Eura7 aktywnie uczestniczyła w części merytorycznej wydarzenia. Maks Michalczak, Head of PR and Content Marketing w Grupie Eura7, przedstawił najnowsze strategie w content marketingu, ukazując, jak skutecznie angażować odbiorców w erze cyfrowej. Jego prelekcja spotkała się z dużym zainteresowaniem i stała się inspiracją dla wielu uczestników.

Co więcej, to specjaliści z Grupy Eura7 przez rok promowali wydarzenie, odpowiadając za działania reklamowe, content marketingowe i promocyjne. Wspólnie z ekspertami z Fabryki Magika byli zaangażowani również w organizację samego wydarzenia w Warszawie.

Inspirujące spotkania i nowe perspektywy

EKG Reklamy to dla Grupy Eura7 nie tylko okazja do świętowania, ale przede wszystkim platforma wymiany wiedzy i doświadczeń. Wśród prelegentów znaleźli się wybitni eksperci, tacy jak dr inż. Jacek Kotarbiński czy Piotr Cyrwus, którzy dzielili się swoją wiedzą i spojrzeniem na dynamicznie zmieniający się świat mediów i marketingu.

Plebiscyt EKGift 2024 i kulinarne niespodzianki

Tradycyjnie podczas wydarzenia odbył się plebiscyt EKGift, w którym wybrano najbardziej obiecujące upominki reklamowe sezonu. Zwyciężyły innowacyjne produkty łączące funkcjonalność z oryginalnością, co podkreśla znaczenie kreatywnego podejścia w budowaniu relacji z klientami.

Wyjątkowym akcentem były również kulinarne doznania serwowane przez Mikołaja Reya, znanego kucharza i finalisty programu MasterChef, który zaskoczył gości wykwintnym daniem degustacyjnym.

Wspólnie ku przyszłości

Kameralna atmosfera EKG Reklamy sprzyjała nawiązywaniu nowych kontaktów i umacnianiu istniejących relacji. Dla Grupy Eura7 była to doskonała okazja do wymiany doświadczeń i spojrzenia na przyszłość branży z nowej perspektywy.

Grupa Eura7 dziękuje wszystkim, którzy byli z nią podczas tego wyjątkowego wydarzenia. Zaprasza do współpracy i wspólnego kreowania przyszłości marketingu i reklamy. Razem można osiągnąć jeszcze więcej!

Jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi trendami i rozwiązaniami, dołącz do kolejnych inicjatyw Grupy Eura7. Przed firmą kolejne wyzwania i projekty, które z pewnością przyniosą wiele inspiracji i możliwości rozwoju.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x