X

Gwiazdy Internet ASAP 2015

Na tegorocznej konferencji Internet ASAP gościć będziemy doskonale znanych strategów i wybitnych praktyków. Przedstawiamy nasze gwiazdy: ludzi którzy naprawdę wiedzą jak integrować komunikację marketingową.

Maciej Tesławski z marketingiem związany od 1991 r. Twórca pierwszego polskiego letterhouse’u, współtwórca Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Działał w wielu agencjach reklamowych, w tym McCann, czy Grey. Obecnie niezależny konsultant, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu Wrocławskiego. Autor książek „Strategia marketingowa” i „Lojalność konsumenta”. Doradzał prawie całemu alfabetowi marek: od Biblioteki Narodowej i British American Tobacco, po Volvo, Winiary, czy Ytong.

Jego prelekcja na ASAP-ie będzie nosić tytuł „Integracja czy dezintegracja strategii marketingowej”. W czasach kiedy 4P nie działa od 35 lat, a AIDA od samego początku – jakie narzędzia ma strateg? Czy z odsieczą przyjdzie cała strefa digital? Jak planować strategię komunikacji traktując jej narzędzia w sposób właściwy? Nie ma strategii digital, tak jak nie ma strategii TV, radiowej, prasowej czy billboardowej. Bez integracji może być tylko dezintegracja, również wizerunku marki.

Dr hab. Robert Kozielski w ciągu ostatnich 20 lat pracował między innymi z takimi firmami jak Unilever, Microsoft, Hewlett-Packard, Merck, Danone, Johnson&Johnson, Bayer, mBank, Aflofarm, Telekomunikacja Polska S.A., Polpharma, Merck, Abbott, BRE Bank, LOTOS i in. Autor ponad 100 publikacji książkowych i artykułów. Pod jego redakcją ukazał się m.in. podręcznik „Wskaźniki marketingowe”.

Na konferencji będzie mówił o nowym podejściu do pomiarów komunikacji i jej efektów. 90% danych wygenerowanych w ogóle na  świecie powstało w ostatnich dwóch latach. Jak to wszystko wpływa na możliwości pomiaru, który określany jest jako warunek konieczny współczesnego zarządzania? Co mierzyć? Jak mierzyć? I co z tego ma wynikać dla organizacji, klientów, inwestorów?

Karolina Kobiela odpowiada za całość działań z zakresu digital dla wszystkich marek firmy Amrest: KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks w Polsce, Czechach i na Węgrzech. Wcześniej pracowała w agencjach nad projektami interaktywnymi i mobilnymi. W wolnym czasie pisze blog o technologiach mobilnych na GoMobi.pl.

Aleksandra Chojnacka odpowiada za komunikację digital marek Pizza Hut oraz Burger King w Polsce, a także za komunikację BTL Pizza Hut Polska. Skupia się na integrowaniu środowiska on-line z off-line oraz przekładaniu kampanii digitalowych na bezpośrednie wyniki sprzedażowe.

Prelegentki wystąpią wspólnie, prezentując najlepsze przykłady łączenia komunikacji online, szczególnie mobilnej, z offline i promocją sprzedaży. Wiemy, że Amrest ma w tym zakresie bogate doświadczenia, dlatego można się spodziewać inspirujących case studies i ciekawych wniosków.

Łukasz Wala z Maspeksu to kolejny prelegent – praktyk związany z największymi markami na polskim rynku. Od 8 lat w zawodzie, od  4 zajmuje się marketingiem marek Tymbark, Kubuś, Tiger, Lubella. Na koncie ma realizację kilkudziesięciu kampanii, wielokrotnie nagradzanych w konkursach branżowych (IAB MIXX Awards, Golden Arrow, Impactor, Effie). Odpowiedzialny za wdrożenie kilkunastu aplikacji mobilnych, pobranych łącznie ponad 3 miliony razy. Współtwórca największej strony FMCG na polskim Facebooku – Tymbark. Łączy głębokie podejście analityczne z kreatywnością, a w tzw. wolnym czasie prowadzi blog digitaldread.pl.

Na ASAP-ie opowie o kwestii czasu w komunikacji 360 stopni. Dzisiejszy konsument ma coraz mniej czasu, jest coraz więcej kanałów w których się porusza i na każdy siłą rzeczy poświęca coraz mniej. „Jeśli poświęciłem czas na przeczytanie twojego wpisu na fejsbuku, to tak jakbym zapłacił swoim czasem za to co do mnie powiedziałeś.” Jednocześnie każda minuta, każda sekunda, kiedy nasz konsument stracił czas przez nasz błędy, to nasz wymierny koszt.

Zapowiada się ciekawie? Nie zapomnij o rejestracji na www.internetasap.pl.