Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Heineken i Bodega, czyli The Boring Phone

Heineken, znana marka piwa, nawiązała współpracę ze sprzedawcą odzieży ulicznej Bodega, aby wprowadzić na rynek limitowaną edycję „głupiego telefonu” – The Boring Phone. Produkt ten został stworzony bez dostępu do Internetu, a jego głównym celem jest zachęcanie konsumentów do ograniczenia czasu spędzanego przed ekranem i promowanie kontaktu międzyludzkiego.

The Boring Phone swoją premierę miał podczas Milan Design Week, gdzie został zaprezentowany szerokiej publiczności. Towarzyszyła mu również innowacyjna kampania reklamowa, obejmująca kilka 15-sekundowych spotów, przedstawiających ludzi cieszących się chwilą i niekorzystających ze smartfonów.

Ankieta, zlecona przez Heinekena, pokazała, że użytkownicy smartfonów z pokolenia Z i pokolenia milenijnego sprawdzają swoje telefony średnio siedem razy, gdy są poza domem. Duży odsetek z nich sprawdza media społecznościowe lub służbowe e-maile, gdy są w towarzystwie innych osób. Jednak coraz więcej osób wyraża chęć oderwania się od tego typu zachowań. Niektórzy już wyłączają swoje telefony lub pozostawiają je w domu na czas nieobecności.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x