Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Marvel Studios znów łączy siły z marką Heineken

Heineken Silver, piwo oferowane przez Heineken, rozpoczęło kampanię reklamową, która skupia się na rozwiązaniu różnic w wielkości superbohaterów Deadpoola i Wolverine’a.

Spot reklamowy został wydany przed lipcową premierą filmu „Deadpool i Wolverine” i ma zachęcić długoletnich rywali do pojednania. W reklamie pojawiają się zarówno Ryan Reynolds w roli Deadpoola, jak i Hugh Jackman jako Wolverine. Akcję wspiera promocja w sklepach, wsparcie cyfrowe i społecznościowe oraz loteria, w której można wygrać nagrody o tematyce filmowej.

W samym spocie, w pierwszych scenach widzimy walkę między Deadpoolem i Wolverine’em. Gdy Wolverine zamierza uderzyć, Deadpool wyciąga dwie puszki Heinekena Silvera, a w tle słychać piosenkę „Just the Two of Us” Billa Withersa i Grovera Washingtona Jr. Superbohaterowie przerywają walkę, aby razem napić się piwa.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x