Fanpage wafelków Horalky na Facebooku po raz kolejny znalazł się w czołówce polskich stron prowadzonych w tym serwisie.
Według raportu Fanpage Trends za grudzień 2011 fanpage wafelków Horalky w ostatnim miesiącu 2011 był m.in. jedną z trzech stron najskuteczniej angażujących użytkowników w komunikację z marką wśród stron z kategorii Żywność.
„Fanpage Trends: grudzień 2011” prezentuje Top15 Facebook’owych polskich fanpages w 23 kategoriach (m.in. alkohole, odzież, żywność, napoje, muzyka, e-commerce, banki, sport, podróże), biorąc pod uwagę takie kryteria jak, m.in. liczbę fanów strony i jej przyrost, umiejętność zaangażowania użytkowników w komunikację oraz wykorzystanie mechanizmów interaktywnych.
Raport przygotowany został przez SmartNet Research&Solutions i faceADDICTED we współpracy z Mediarun.pl. Pełna wersja do pobrania znajduje się tutaj.