Impreza odbyła się 28 maja 2009 w kinie Kijów. Nie mogło na niej oczywiście zabraknąć Agencji Reklamy EURA7.
IAB Showcase to cykl spotkań branży interaktywnej z marketerami. Organizatorem całego przedsięwzięcia jest IAB Polska. Na krakowski Showcase przygotowaliśmy prezentację pt.:”Kawałek po kawałku, czyli jak rozgryźć markę”. Wraz ze mną poprowadził ją Creative & PR Manager Eura7 – Grzegorz Skuza.
Mówiliśmy o naszej najnowszej realizacji dla marki HORALKY. Grzegorz opowiedział o kreatywnej stronie projektu i o tym jak powstawał, a ja wspomniałem trochę na temat rozwiązań technologicznych.
Niebawem, bo już 4 czerwca powtórzymy tę prezentację na AGH – sala wykładowa 201 (I piętro), budynek D6 (Katedra Telekomunikacji), godzina 18.30. Wstęp wolny! Zapraszamy!