Praca w agencji interaktywnej kojarzy się głównie z siedzeniem przed ekranem komputera. Spotkania branży interaktywnej zdają się przeczyć tej obiegowej opinii. 16 września w jednym z nich uczestniczyły dwie nasze Asie (Joanna Polit i Asia Widacka), accountki z agencji EURA7. Wybrały się do warszawskiej Piekarni, gdzie, po raz trzeci w tym roku, odbyło się IAB UPDATE. Zapraszamy do obejrzenia krótkiej fotorelacji z tego eventu.
Tradycyjnie pierwszą część spotkania stanowiły prezentacje. Tym razem ich tematem przewodnim był marketing szeptany w społecznościach i grach internetowych. Ponadto zostały zaprezentowane narzędzia do pomiaru efektywności WOMM. Dziewczyny zwróciły szczególną uwagę na prezentację Pawła Suchockiego, którą szczególnie polecają.
Równie zgodnie (i pozytywnie) wypowiadają się o drugiej, mniej oficjalnej, części imprezy. Ponoć nastąpiła wtedy integracja przedstawicielek i przedstawicieli agencji interaktywnych z marketerami. Dziewczyny nie chciały jednak zdradzić nam więcej szczegółów.
Pewnie w końcu jednak dotrą do nas pocztą pantoflową. Tak jak marketing szeptany stara się dotrzeć do konsumentów.