Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Ikea definiuje „nie próbuj tego w domu” w swojej debiutanckiej kampanii reklamowej od McCann

Ikea, szwedzki producent mebli, przedstawił swoją pierwszą globalną kampanię marketingową, która pokazuje ludzi realizujących swoje pasje pomimo kryzysu kosztów utrzymania. Kampania o nazwie „Do Try This At Home” przedstawia różnych klientów, którzy spełniają swoje pasje dzięki produktom Ikea, takich jak starszy gracz i nastoletnia dziewczyna, która chce dać koncert gitarowy swoim przyjaciołom, nie przeszkadzając sąsiadom.

Kampania reklamowa składa się z serii wariacji na temat łamania zakazu „Nie próbuj tego w domu”, takich jak ścisłe przestrzeganie przepisu podczas gotowania lub niepowodzenie. Reklamy przedstawiają starszego mężczyznę intensywnie grającego na skomplikowanym zestawie komputerowym oraz dorosłego i dziecko trenujących sztuki walki w salonie, którzy następnie przemieniają się w postacie anime. Każdy z tych scenariuszy podkreśla różne produkty Ikea, które pomagają w realizacji tych aktywności, podkreślając jednocześnie przystępność cenową.

Kampania „Do Try This At Home” jest wynikiem partnerstwa Ikei z agencją McCann, które rozpoczęły współpracę globalną jesienią ubiegłego roku. Wcześniej Ikea korzystała z usług różnych agencji w 31 krajach, w których działa Ingka Group. Teraz większość działań koncentruje się wokół agencji McCann.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x