Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Ikona amerykańskiego snu: Analiza kampanii reklamowej Marlboro Man

Kiedy mówimy o ikonach amerykańskiego snu, przeważnie przychodzą nam na myśl etos samowystarczalności, twardej pracy i poczucia niezależności. W świecie marketingu nie ma chyba lepszego przykładu zrealizowania tych wartości, niż postać Marlboro Man.

Marlboro Man został wprowadzony w 1954 roku przez agencję reklamową Leo Burnett. Stał się symbolem twardości, męskości i amerykańskiej niezależności.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x