Przygotowanie serwisu internetowego jest kwestią kilku tygodni – przygotowanie dobrego serwisu internetowego może trwać nawet rok.
Jedna ze znanych agencji upubliczniła informację, ile czasu zajęło jej przygotowanie nowej wersji serwisu dla jednego z polskich banków. Dane te prezentujemy poniżej:
• 1 100 h (czyli ponad 6.5 miesiąca) pracy działów Strategii, Design i UX
• 1 500 h poświęconych na analizę
• 11 000 h pracy działu IT
• 700 h poświęconych testom quality
• 700 h pracy content edytorów
• 2 800 h pracy działu Client Service
Podanie tych statystyk do wiadomości publicznej jest słusznym krokiem w kierunku uświadomienia klientom tego, jak dużo czasu i pracy różnych działów agencji zajmuje przygotowanie przyjaznego użytkownikom i zarabiającego na siebie serwisu internetowego.
Jak krok po kroku wygląda proces tworzenia serwisu internetowego?