Vitrue jest amerykańską firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań i narzędzi do wykorzystania w social media marketingu. Ostatnio pracownicy Virtue udostępnili bardzo ciekawą opcję do sprawdzenia wartości konkretnych Like Page’y. No i sprawdziliśmy. :)
Jak się okazało, Like Page Eura7 wart jest ponad $3,500, a zaangażowania jego sympatyków określone zostało jako „wysokie” (dziękujemy! :) ). Kalkulacje Social Page Evaluatora opierają się na liczbie osób, które dany profil lubią, wskaźniku interakcji na ‚wall’u’ oraz dziennej liczbie postów. Istotną zmienną wpływającą na szacowaną wartość Like Page’u jest również ‚koszt’ 1 lubicza/lajkersa, jak często nazywa się teraz dawniejszego fana.
Dodatkowo dzięki temu narzędziu możemy nasz Like Page porównywać z innymi, a opcja „Fan-tasize”umożliwia symulację zmian wartości profilu w zależności m.in. od częstszego umieszczania postów, czy większej liczby zgromadzonych sympatyków firmy.
Rozwiązanie jest ciekawe, pomocne przy szacowaniu wartości i lepszym zrozumieniu mechanizmów działania prowadzonego Like Page’u. Okazuje się na przykład, że więcej postów prowadzi do mniejszego zaangażowania sympatyków. Nie do końca wiemy (i wierzymy), czy można się na narzędziu opierać w zupełności.
Zdecydowanie możemy jednak polegać na Waszych opiniach. :) Jeżeli macie wskazówki/uwagi, co do prowadzenia naszego Like Page’u, to zapraszamy do komentowania! :)