CPB London w swojej obecnej kampanii z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet postanowiło walczyć o reformę prawa karnego w przypadkach przemocy seksualnej. W dniu, w którym podkreśla się istniejące nierówności i opowiada się za równością płci, marki z branży reklamowej tradycyjnie przyciągają uwagę swoimi kampaniami. Oto najciekawsze z nich:
1. Mercedes-Benz „Bądź jednym z wielu”
Mercedes-Benz obecnie kontynuuje kampanię z 2023 roku, która została zapoczątkowana jako globalna akcja z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Marka postanowiła postawić na trzy różne kobiety, które osiągnęły sukcesy w tradycyjnie uważanych za „męskie” branżach i zrealizowały swoje osobiste marzenia. Działania Mercedes-Benz mają na celu przekazanie, że kobiety mogą odnosić sukcesy w każdej dziedzinie.
2. Google Pixel i Jung z Matt/Sports
Google Pixel i Jung z Matt/Sports podjęły współpracę w celu zwiększenia widoczności kobiecej piłki nożnej pod hasłem „Dzień meczowy dla każdego”. Dzięki tej inicjatywie, wszystkie sześć meczów 15. kolejki Bundesligi kobiet można było oglądać za darmo dzięki Google Pixel.
3. UN Women Germany
Obecna kampania UN Women Germany kładzie nacisk na nierówność, która nadal istnieje na świecie w kontekście równości płci. Marka przypomina, że żaden kraj nie osiągnął jeszcze całkowitej równości dla wszystkich płci.
4. Douglas
Marka Douglas celebrowała indywidualne piękno każdej kobiety za pomocą inspirującego filmu. Marka podkreśla w nim, że każda kobieta jest wyjątkowa i piękna na swój sposób.
5. CPB London i prawo do równości
Kampania plakatowa CPB London skupiała się natomiast na przesłaniu tegorocznej edycji tego święta – równości płci. Marka poprzez swoje działania zachęca do walki o prawo do równości dla wszystkich.