Pytaniom o przyszłość zawsze towarzyszy ciekawość i niepokój. Odpowiedzi szukają także marketerzy i marki na całym świecie. Część z nich przewiduje, że ludzkość zmieni się w ciągu następnych kilkunastu lat bardziej niż w całej dotychczasowej historii.
Czy tak rzeczywiście może być? A może polscy eksperci od marketingu mają inne spostrzeżenia? O tym będziemy mogli się przekonać już we wtorek 29 października o godz. 18.30 w krakowskim klubie The Stage, po raz piąty bowiem odbędzie się Internet ASAP open.
Omer Ilyasli, dyrektor zarządzający w Sentio Education, przewiduje, że w 2030 roku:
- na całym świecie zniknie ponad 2 miliardy miejsc pracy
- ponad 50% dzisiejszych firm z listy Fortune 500 przestanie istnieć, głównie z powodu automatyzacji i zmieniających się potrzeb
- światowa populacja ludzkości wyniesie ok. 9 miliardów
- 10% transakcji globalnych może opierać się na kryptowalutach
- 95% ludności będzie miało regularny dostęp do Internetu
- 50% marek zrezygnuje ze wspierania swoich aplikacji
- większość z nas będzie posiadała średnio 13 urządzeń podłączonych do sieci
- miliard użytkowników będzie kupowało produkty, używając AR (rozszerzonej rzeczywistości).
Swoimi poglądami na marketingową i technologiczną przyszłość podzielą się podczas Internet ASAP open zaproszeni goście, którzy wezmą udział w panelu dyskusyjnym prowadzonym przez redaktora naczelnego Marketingu przy Kawie – Jacka Szlaka. To prelegenci największych konferencji branżowych w Polsce:
- Anna Deręgowska-Watza, managing partner Planet Partners
- Piotr Golczyk, Founder / Marketing Operations Expert MKT OUT, autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?
- Łukasz Wala, Digital Manager w Grupie Maspex Wadowice
- Rahim Blak, CEO click community, Sapiency, CoFounder ☰ edrone
- Michał Wojas, E-commerce Manager w marce Wojas
Wypowiedzą się także goście występujący przed panelem:
- Paweł Sala, Dyrektor Zarządzający Freshmail, prowadzący podcast Email [i] Marketing
- Anna i Rafał Marszałkowie, prowadzący podcast Więcej niż edukacja
- Szymon Jan Odolanowski, Influencer Marketing Manager agencji Abanana
Wydarzenie jest darmowe, można się na nie zapisywać już teraz na Facebooku.