Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jak ekologiczne inicjatywy firm wpływają na decyzje zakupowe klientów?

Jak ekologiczne inicjatywy firm wpływają na decyzje zakupowe klientów

Świadomość ekologiczna rośnie z roku na rok, a konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na to, czy produkty, które kupują, mają negatywny wpływ na środowisko. W odpowiedzi na te oczekiwania, wiele przedsiębiorstw podejmuje różnorodne inicjatywy mające na celu zmniejszenie ich wpływu na otoczenie. W tym artykule przyjrzymy się, jak ekologiczne działania wpływają na decyzje zakupowe klientów oraz co firmy mogą zrobić, żeby zyskać ich zaufanie.

Pierwszym krokiem w rozumieniu wpływu inicjatyw ekologicznych na decyzje zakupowe klientów jest zrozumienie ewolucji postaw konsumenckich w ostatnich latach. Jak donoszą badania1, ponad 80% konsumentów na całym świecie uważa, że ochrona środowiska powinna być ważniejsza niż szybki wzrost gospodarczy. Ponadto, według badania przeprowadzonego przez Nielsen2, 75% konsumentów zadeklarowało gotowość płacenia więcej za produkty od firmy, która dba o swoje działania ekologiczne.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x