Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jak Google Ads wpływa na widoczność firmy w Internecie?

W dobie globalizacji i nieustannej ekspansji technologicznej prowadzenie działalności gospodarczej nie ogranicza się już tylko do fizycznego obszaru działania. Coraz więcej przedsiębiorstw zdaje sobie sprawę z tego, że digitalizacja i obecność w sieci to klucz do sukcesu. Oprócz podejmowania inicjatyw na własną rękę lub korzystania z profesjonalnych usług (takich jak agencja kreatywna), warto również wykorzystać narzędzia dostarczone przez Google w postaci platformy Google Ads. W niniejszym artykule przeczytasz o tym, jak Google Ads wpływa na widoczność firmy w Internecie

Google Ads, dawniej Google AdWords, to usługa reklamowa oferowana przez giganta wyszukiwarek – firmę Google. Jej celem jest pomóc firmom w maksymalizacji widoczności w sieci poprzez wykorzystanie płatnych reklam umieszczanych na stronie wyników wyszukiwania, na różnych stronach partnerskich czy też w serwisie YouTube. Istnieją różne typy reklam, które można wykorzystać w zależności od potrzeb przedsiębiorstwa, takie jak: reklamy tekstowe, graficzne, wideo czy produktowe.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x