Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jak Internet Rzeczy (IoT) wpływa na strategie mobilnego marketingowe?

Internet Rzeczy (IoT) odgrywa coraz większą rolę w naszym codziennym życiu. Przedsiębiorstwa zrozumiały potencjał, jaki niesie za sobą IoT. Samo pojęcie obejmuje wszelkiego rodzaju urządzenia elektroniczne „opakowane” w internetowego ducha komunikacji oraz zdolne do zbierania i przesyłania danych. W dużym skrócie – IoT to nieograniczona sieć połączonych ze sobą rzeczy fizycznych. Ten rosnący trend pozwala na nowe metody marketingu mobilnego, które jeszcze bardziej angażują klientów.

W tym artykule przyjrzymy się, jak rozwiązania IoT wpłynęły na strategie marketingu mobilnego oraz na to, na co przedsiębiorstwa powinny zwrócić uwagę, aby dostosować się do nowych technologii.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x