Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jak kampanie reklamowe mogą zwracać uwagę na problem szybkiej mody

Jak kampanie reklamowe mogą zwracać uwagę na problem szybkiej mody?

W obecnych czasach, kiedy konsumpcja staje się coraz bardziej nieodpowiedzialna, marki modowe zaczynają podejmować działania, aby zwrócić uwagę na katastrofę ekologiczną spowodowaną przez tzw. „szybką modę”. Jednym z takich przykładów jest marka ECOALF, która wraz ze Stellą Banderas, córką znanego aktora Antonio Banderasa, postanowiła pokazać skalę problemu.

W ramach swojej kampanii reklamowej ECOALF wskazał na konsekwencje „szybkiej mody” dla środowiska. Pokazali niegnijące ubrania na chilijskiej pustyni Atakama, które są dowodem na to, jak bardzo problem ten jest poważny i jakie konsekwencje niesie za sobą konsumpcjonizm.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x