„Obserwujemy przyjmowanie nowej roli przez media społecznościowe, jaką jest dbałość o klienta. Ludzie oczekują takiego samego poziomu obsługi klienta w każdym kanale, niezależnie od tego, czy jest to e-mail, call center, czy komunikacja na profilach brandu w social media.” – wywiad z Lukasem Maixnerem, współzałożycielem Socialbakers.com, największego na świecie portalu ze statystykami z obszaru social media.
Facebook, labber.pl - ogólne
Jak mierzyć efektywność działań w social media? – Wywiad z Lukasem Maixnerem z Socialbakers.com
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.