Facebook, labber.pl - ogólne

Jak mierzyć ROI w social media?

Większość firm i marek zapytanych o to, dlaczego prowadzą działania marketingowe w social media, zgodnie stwierdzi, że chodzi o budowanie relacji z klientami. To prawda, że najważniejszym zasobem w mediach społecznościowych są relacje, ale w przypadku marek i firm tego typu serwisy służą do komunikacji przede wszystkim z „konsumentami” czy „klientami”.

Budują te relacje nie po to, aby znaleźć się w raportach i rankingach popularności, ani (tylko) „zaprzyjaźnić się” z internautami. Nie inwestowałaby w nie, gdyby nie przekładały się one na konkretny zysk. Media społecznościowe nie są darmowe. Wymagają czasu i dedykowanych im pracowników oraz odpowiedniej technologii. Dlatego każdy szef chce wiedzieć, co otrzymuje w zamian i czy narzędzie to efektywnie generuje zyski.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x