Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jak mierzyć zwrot z inwestycji w programach lojalnościowych?

Programy lojalnościowe są obecnie jednym z najskuteczniejszych narzędzi używanych przez różne firmy do utrzymania klientów i zwiększenia ich sprzedaży. Kluczem do mierzenia efektywności programu lojalnościowego jest badanie zwrotu z inwestycji (ROI). Ale jak to właściwie robić?

Przede wszystkim, warto zrozumieć, czym jest ROI. Return on Investment to wskaźnik wydajności używany do oceny efektywności inwestycji lub do porównania efektywności różnych inwestycji. W przypadku programów lojalnościowych mówimy głównie o inwestycji w budowanie i utrzymanie programu.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x