Doświadczenia, Facebook, labber.pl - ogólne, Omówienia projektów

Jak można wykorzystać fanów z Facebooka?

Facebook to doskonałe miejsce, by przeprowadzić rebranding. Fani, zgromadzeni wokół marki w serwisie, mogą stać się skutecznymi ambasadorami zmian, jej sojusznikami i pomocnikami.

Gdyby nie zmiany, firmy i marki stałyby w miejscu. Co więcej, pozwolenie sobie na luksus braku zmian, podczas gdy nasza konkurencja idzie do przodu jest równoznaczne z cofaniem się. Mimo tego, marki nie lubią się zmieniać. Dlaczego? Głównym mankamentem zmian jest to, że ludzie… ich nie znoszą. Większość nie dochodzi do skutku ze względu na silnie negatywne reakcje ze strony konsumentów i klientów, dla których jakiekolwiek zmiany są przeważnie zmianami na gorsze. Nie musi tak być.

To prawda, że nieumiejętnie przeprowadzony rebranding może negatywnie odbić się na marce. Jednak postępując według kilku podstawowych wskazówek jest ona w stanie przeprowadzić go skutecznie, nie tylko nie zrażając do siebie społeczności, ale zdobywając nowych fanów i klientów.

labber.pl

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x