Polscy marketerzy inwestują coraz więcej w działania prowadzone za pośrednictwem Internetu. Są nimi głównie internetowe kampanie promujące określone marki. Chcąc maksymalnie zwiększyć efektywność realizowanych działań, marketerzy powinni zwrócić szczególną uwagę na reputację i wiarygodność firmy w Internecie. Czyżby internetowe public relations nagle pokiwało palcem?
Reklama
Czy WWWiesz jak się pokazać z jak najlepszej strony?
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.