Kilka tygodni przygotowań, dwie lokalizacje oddalone od siebie o kilkaset kilometrów i zaledwie jedna noc na nakręcenie najważniejszych i niezwykle wymagających ujęć. Wszystko po to, aby na początku lipca mogła wystartować nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma przygotowana przez agencję Abanana.
Efekt? Trzydziestosekundowy spot w serwisie YouTube wyświetlono już ponad 300 tys. razy. Reklama dotarła już do kilku milionów odbiorców dzięki obecności w telewizjach: Polsat, TVN oraz TVP, a także działaniom marketingowym w Internecie.
Równie innowacyjny jak reklama był także model organizacyjny przedsięwzięcia, gdyż zostało zainicjowane przez całkowicie zewnętrzny, outsourcowany, dział marketingu MKTout, do którego należało też prowadzenie projektu.
Jeśli jesteście ciekawi, w jaki sposób sprawić, żeby las nocą nabrał intensywnych kolorów, jak uzyskać efekt wzbijającej się ku koronom drzew aktorki oraz otrzymać wręcz magiczny efekt końcowy, to musicie zobaczyć wyjątkowy making of, który powstał przy okazji nagrywania spotu Niezwykły świat druku on-line.
W projekcie wzięli udział m.in.:
- Monika Piasecka, Senior Strategy Planner, Abanana
- Jarek Dziedzicki, Head of Client Service, Abanana
- Agata Kieloch, Account Manager, Abanana
- Agnieszka Smyth, Senior Copywriter, Abanana
- Tomasz Wróbel, Art Director, Abanana
- Piotr Szmiłyk, Head of Art, Abanana
- Marcin Andruchów, Producer & Director, Muchas Gracias
- Paweł Labe, Director of Photography, BlueBird
- Piotr Golczyk, Director Marketing, MKTout
- Mikołaj Ludwik Szymkowiak, Visual Artist, .wju
- Krzysztof „Brylant” Szymański, SET Manager & 1 ST AD, z Head 2 Head
- Aleksandra Białk, Costume Artist, ISKRY
- Halina Mrożek, Costume Artist, ISKRY
- Karina Smirnova, Prezes Krakowskiej Królewskiej Fundacji Baletu i Tańca, instruktor tańca.