Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jak prawidłowo reagować na negatywne opinie o naszej marce w internecie?

Negatywne opinie o naszej marce w internecie mogą być nie lada problemem, szczególnie jeśli nie zostaną odpowiednio zaadresowane. W obecnych czasach, kiedy większość osób korzysta z sieci, aby znaleźć informacje o produktach i usługach, troska o postrzeganie swojej marki online ma kluczowe znaczenie. W jaki sposób odpowiednio reagować na niepochlebne recenzje? W tym artykule postaramy się na to pytanie odpowiedzieć.

Aby kontrolować wizerunek swojej marki w internecie, warto zainwestować w programy lojalnościowe, które pozwolą zbudować silne relacje z klientami. W międzyczasie dobrą praktyką jest monitorowanie różnych źródeł, w których klienci mogą wyrażać swoje opinie – takich jak fora internetowe, portale społecznościowe, czy serwisy z opiniami. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o zarządzaniu negatywnymi opiniami.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x