Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jak prawo dotyczące ochrony danych wpływa na prowadzenie loterii promocyjnych?

W ostatnich latach prawo dotyczące ochrony danych osobowych znacznie się zaostrzyło, a jednym z obszarów, które te zmiany znacząco dotknęły, są loterie promocyjne. Loterie promocyjne są powszechnie stosowaną formą reklamy, która pozwala na budowanie relacji z klientami, generowanie sprzedaży i zdobywanie informacji o preferencjach klientów. Jak wprowadzenie nowych przepisów o ochronie danych wpływa na prowadzenie tych loterii?

Nowa legislacja, tak jak unijne RODO (Regulamin Ogólny o Ochronie Danych) przyjęte w 2018 roku, ma na celu ochronę prywatności konsumentów, umożliwienie im kontroli nad swoimi danymi i zwiększenie transparentności w ich wykorzystaniu. Te nowe przepisy mają znaczący wpływ na to, jak firmy muszą przetwarzać dane osobowe.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x