Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jak skutecznie integrować marketing szeptany z innymi kanałami marketingowymi?

Marketing szeptany, nazywany także marketingiem oddolnym (ang. Word of Mouth), to skuteczna technika promocji oparta na przekazywaniu informacji o produkcie czy usłudze przez zadowolonych konsumentów. W dobie wszechobecnych social mediów i rosnącej konkurencji, wykorzystanie tego narzędzia w promocji marki staje się kluczowe. Jak zatem skutecznie integrować strategię marketingu szeptanego z pozostałymi kanałami marketingowymi, aby zwiększyć jej efektywność?

Współczesny marketing to szerokie spektrum działań, które obejmują zarówno klasyczne metody, takie jak reklama telewizyjna, radiowa czy prasowa, ale również działania w medium online, gdzie rządzą pogonią za „kliknięciami” i polubieniami. Zatem jak włączyć do tego skuteczny marketing szeptany? Z pomocą przychodzi integracja. Wzmożone działania w mediach społecznościowych (często w rękach agencji kreatywnych) warto połączyć z programami lojalnościowymi, które, choć wprowadzane przez różne programy lojalnościowe, bazują w dużej mierze właśnie na marketingu szeptanym.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x