Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jak skutecznie mierzyć ROI w kampaniach z programami lojalnościowymi?

Kiedy zaczynasz zastanawiać się, jak skutecznie mierzyć ROI (Return on Investment) w kampaniach z programami lojalnościowymi, miej na uwadze, że metryki programu lojalnościowego i jego ROI nie są zwykle jednoznaczne. Mierzenie ROI odnosi się do konwersji inwestycji w wartość ekonomiczną, więc idealnym wskaźnikiem ROI dla programu lojalnościowego będzie wzrost zysków przypisany bezpośrednio do programu.

Pierwszym krokiem do mierzenia ROI w programie lojalnościowym jest identyfikacja kosztów programu. To obejmuje wszelkie koszty związane z uruchomieniem i utrzymaniem programu, od kosztów związanych z marketingiem i obsługą klienta, po koszty za wykonanie nagród i korzyści. Biorąc pod uwagę te koszty, możliwe staje się obliczenie bezpośredniego zwrotu z inwestycji.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x