Konferencja Internet ASAP – zorganizowane przez agencję interaktywną Eura7 spotkanie poświęcone e-marketingowi – zgromadziła w Krakowie w dniach 31 maja-1 czerwca 150 marketerów i osób odpowiedzialnych za działania biznesowe marek i firm w Internecie. Konferencja byłą okazją do spotkania z praktykami polskiej branży interaktywnej i osobowościami polskiego Internetu, a także do zdobycia praktycznej wiedzy na temat możliwości wykorzystania nowych trendów technologicznych i marketingowych do promocji marek i firm w sieci.
Impreza spotkała się z dużym zainteresowaniem marketerów, którzy chętnie angażowali się w jej przebieg, między innymi zadając pytania prelegentom i panelistom. Atmosfera spotkania sprzyjała interakcjom, a organizatorzy zadbali by jej tematyka dotykała głównie kwestii praktycznych – stąd liczne case studies i konkretne przykłady z zakresu budowy wizerunku, sprzedaży i marketingu w Internecie. Więcej
– Opinie uczestników o konferencji pokazują, że tego typu wydarzenia są potrzebne. Zamierzamy kontynuować ideę Internet ASAP – podsumowuje Łukasz Wołek, Prezes Zarządu Eura7 Sp. z o.o. Więcej
Ponadto, w najnowszym odcinku Webshake.tv można obejrzeć relację video z konferencji. Zobacz
Z kolei, o możliwościach e-marketingowych dla branży nieruchomości dyskutowano podczas III edycji konferencji Premedium Trendy 2012, która miała miejsce 22 maja w Warszawie. Eura7, która była jednym z partnerów tego wydarzenia, zaprezentowała przykłady nowoczesnych działań z zakresu promocji inwestycji deweloperskich w Internecie. Zobacz
W ramach współpracy z branżą deweloperską, Eura7 zrealizowała w ostatnim czasie, m.in. nowy serwis internetowy centrum handlowego Bonarka City Center. Agencja odpowiada także za działania komunikacyjne BCC na Facebooku. Zobacz