X

Jak skutecznie wykorzystać nowe trendy w e-marketingu do promocji marki?

Konferencja Internet ASAP – zorganizowane przez agencję interaktywną Eura7 spotkanie poświęcone e-marketingowi – zgromadziła w Krakowie w dniach 31 maja-1 czerwca 150 marketerów i osób odpowiedzialnych za działania biznesowe marek i firm w Internecie. Konferencja byłą okazją do spotkania z praktykami polskiej branży interaktywnej i osobowościami polskiego Internetu, a także do zdobycia praktycznej wiedzy na temat możliwości wykorzystania nowych trendów technologicznych i marketingowych do promocji marek i firm w sieci.

Impreza spotkała się z dużym zainteresowaniem marketerów, którzy chętnie angażowali się w jej przebieg, między innymi zadając pytania prelegentom i panelistom. Atmosfera spotkania sprzyjała interakcjom, a organizatorzy zadbali by jej tematyka dotykała głównie kwestii praktycznych – stąd liczne case studies i konkretne przykłady z zakresu budowy wizerunku, sprzedaży i marketingu w Internecie. Więcej

– Opinie uczestników o konferencji pokazują, że tego typu wydarzenia są potrzebne. Zamierzamy kontynuować ideę Internet ASAP – podsumowuje Łukasz Wołek, Prezes Zarządu Eura7 Sp. z o.o. Więcej

Ponadto, w najnowszym odcinku Webshake.tv można obejrzeć relację video z konferencji. Zobacz

Z kolei, o możliwościach e-marketingowych dla branży nieruchomości dyskutowano podczas III edycji konferencji Premedium Trendy 2012, która miała miejsce 22 maja w Warszawie. Eura7, która była jednym z partnerów tego wydarzenia, zaprezentowała przykłady nowoczesnych działań z zakresu promocji inwestycji deweloperskich w Internecie. Zobacz

W ramach współpracy z branżą deweloperską, Eura7 zrealizowała w ostatnim czasie, m.in. nowy serwis internetowy centrum handlowego Bonarka City Center. Agencja odpowiada także za działania komunikacyjne BCC na Facebooku. Zobacz

Badania pokazują, że marki wykorzystują marketingowy potencjał Internetu nie tylko coraz częściej, ale również w coraz bardziej różnorodny sposób. Także dostępne już wcześniej narzędzia e-marketingowe zyskują nowy wymiar i otwierają przed markami nowe możliwości – podsumowuje Kasia Żydek z Eura7. Zapraszamy do lektury tekstu!

Poznajcie także Gosię Wawro, która w ostatnim czasie dołączyła do zespołu Eura7 jako Community Manager! Zobacz

Z pozdrowieniami,

Eura7