Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jak tajemnicze są zasady funkcjonowania algorytmów Google’a, a jakie mają one znaczenie dla marketingu szeptanego?

Algorytmy Google’a odgrywają kluczową rolę w świecie SEO oraz marketingu szeptanego. Te tajemnicze zasady rządzące wyszukiwarką internetową, są niezbędne do rozpoznawania, które strony internetowe zasługują na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Wiedza na temat tych algorytmów może być kluczowa dla start-upów, agencji kreatywnych, a także większych firm, które pragną zwiększyć swoją widoczność w Internecie. W tym artykule przyjrzymy się, jaki wpływ mają algorytmy Google’a na marketing szeptany, a także jak możemy wykorzystać wiedzę o ich funkcjonowaniu, aby zoptymalizować nasze programy lojalnościowe.

Zasady funkcjonowania algorytmów Google’a są tajemnicze głównie dlatego, że firma rzadko ujawnia konkretne informacje na ich temat. Dowiedziono jednak, że wśród najważniejszych czynników wpływających na pozycjonowanie są jakość i świeżość treści, a także słowa kluczowe oraz autorytet strony. W swojej pracy związanej z marketingiem firmy muszą brać pod uwagę najnowsze zmiany, jakie wprowadza Google, nie tylko w obszarze SEO, ale również w innych technikach marketingowych.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x