Cześć! Witamy Was w ostatniej – dziesiątej – części kursu online “Od strategii komunikacji do spotu reklamowego”. W najnowszym epizodzie do naszego CEO Łukasza Wołka dołączył debiutujący w naszym podcaście Team Leader Abanana – Błażej Balcerzyk, który powrócił do naszego zespołu po siedmioletniej przerwie. Na kurs składają się również rozmowy z Marcinem Skrzypkiem (Saatchi & Saatchi IS.), Marcinem Andruchowem (Muchas Gracias Productions) oraz Łukaszem Walą (Grupa Maspex).
Zachęcamy Was do wzięcia udziału w certyfikowanym kursie, do którego możecie się zapisać klikając w link: https://kursy.eura7.com/od-strategii-do-spotu/
Z tego odcinka dowiecie się:
- Jakie sukcesy udało się odnieść zespołowi Abanany po powrocie naszego obecnego Team Leadera?
- Jakie przyjąć kryteria wybierając do współpracy agencję marketingową?
- Czy bogate portfolio agencji wystarczy do sukcesu podjętej współpracy?
- W jaki sposób skutecznie wybrać odpowiednią agencję spośród konkurencji?
- Co to jest brief?
- Czym jest SAR i ich zasada zdrowego biznesu?
- Co znaczy pojęcie rejection fee?
- Na co w Abananie zwracamy uwagę podczas pierwszego spotkania z potencjalnym przyszłym Klientem?
- Kto tworzy zespół przetargowy?
- Jakie paradoksy są często powielane podczas poszukiwania odpowiedniej agencji marketingowej?
- Co stanowi o sile Abanana Advertising?
- Za co Klienci kochają agencje marketingowe?
- Czy spot reklamowy zawsze może być elementem kampanii marketingowej?
- Co to target group?
- Czym jest i za co odpowiada dom mediowy?
- Na czym polega różnica w przekazie między spotem video a statycznym billboardem?
- Czy sam spot wystarczy aby kampania osiągnęła zakładany cel?
- Czym są touch pointy i co może nimi być?
- Co określamy jako point of sell?
- Czy wybrana do współpracy agencja z góry zobowiązana jest do odpowiedzialności za całość działań podjętych w ramach kampanii?
- Czy warto wspomagać się recyklingiem contentu i co można przez to rozumieć?
- Na jakie etapy można podzielić pracę nad kampanią po wyborze agencji?
- Jak wygląda cały proces od briefu aż do finalnego rezultatu kampanii reklamowej?
- Co to bumper?
- Co “zjada” najczęściej największą część budżetu spotu reklamowego?
- Na czym polegają materiały z “backstage’u”?
Dołącz do grupy networkingowej podcastu Marketing Ludzkim Głosem:
https://www.facebook.com/groups/MarketingLudzkimGlosem/