Odcinki specjalne, Podcast

MLG: Jak wybrać agencję do realizacji kampanii reklamowej?

Cześć! Witamy Was w ostatniej – dziesiątej – części kursu online “Od strategii komunikacji do spotu reklamowego”. W najnowszym epizodzie do naszego CEO Łukasza Wołka dołączył debiutujący w naszym podcaście Team Leader Abanana – Błażej Balcerzyk, który powrócił do naszego zespołu po siedmioletniej przerwie. Na kurs składają się również rozmowy z Marcinem Skrzypkiem (Saatchi & Saatchi IS.), Marcinem Andruchowem (Muchas Gracias Productions) oraz Łukaszem Walą (Grupa Maspex).

Zachęcamy Was do wzięcia udziału w certyfikowanym kursie, do którego możecie się zapisać klikając w link: https://kursy.eura7.com/od-strategii-do-spotu/

Z tego odcinka dowiecie się:

  • Jakie sukcesy udało się odnieść zespołowi Abanany po powrocie naszego obecnego Team Leadera?
  • Jakie przyjąć kryteria wybierając do współpracy agencję marketingową?
  • Czy bogate portfolio agencji wystarczy do sukcesu podjętej współpracy?
  • W jaki sposób skutecznie wybrać odpowiednią agencję spośród konkurencji?
  • Co to jest brief?
  • Czym jest SAR i ich zasada zdrowego biznesu?
  • Co znaczy pojęcie rejection fee?
  • Na co w Abananie zwracamy uwagę podczas pierwszego spotkania z potencjalnym przyszłym Klientem?
  • Kto tworzy zespół przetargowy?
  • Jakie paradoksy są często powielane podczas poszukiwania odpowiedniej agencji marketingowej?
  • Co stanowi o sile Abanana Advertising?
  • Za co Klienci kochają agencje marketingowe?
  • Czy spot reklamowy zawsze może być elementem kampanii marketingowej?
  • Co to target group?
  • Czym jest i za co odpowiada dom mediowy?
  • Na czym polega różnica w przekazie między spotem video a statycznym billboardem?
  • Czy sam spot wystarczy aby kampania osiągnęła zakładany cel?
  • Czym są touch pointy i co może nimi być?
  • Co określamy jako point of sell?
  • Czy wybrana do współpracy agencja z góry zobowiązana jest do odpowiedzialności za całość działań podjętych w ramach kampanii?
  • Czy warto wspomagać się recyklingiem contentu i co można przez to rozumieć?
  • Na jakie etapy można podzielić pracę nad kampanią po wyborze agencji?
  • Jak wygląda cały proces od briefu aż do finalnego rezultatu kampanii reklamowej?
  • Co to bumper?
  • Co “zjada” najczęściej największą część budżetu spotu reklamowego?
  • Na czym polegają materiały z “backstage’u”?

Dołącz do grupy networkingowej podcastu Marketing Ludzkim Głosem:

https://www.facebook.com/groups/MarketingLudzkimGlosem/

 

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x