Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jak wykorzystać analitykę internetową do optymalizacji strategii content marketingowej?

Analityka internetowa stanowi kluczowe narzędzie dla każdego marketera, umożliwiając ocenę skuteczności strategii content marketingowej. Odpowiada na pytania takie jak:

  • Jaki rodzaj treści przyciąga najwięcej użytkowników?
  • Na których stronach najdłużej przebywają?
  • Jakie kanały przyciągają najwięcej ruchu?

W tym artykule dowiesz się, jak ją skutecznie wykorzystać! Na początek, zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych marketerów ważne jest zrozumienie, co właściwie mierzy analityka internetowa. To narzędzie śledzi i zapisuje aktywność użytkowników na stronie internetowej, dostarczając danych takich jak: liczba odwiedzin, czas spędzony na stronie, źródło ruchu i wiele więcej.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x