Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jak wykorzystać techniki narracji transmedialnej w event marketingu?

Event marketing to coraz bardziej istotny element współczesnych działań promocyjnych. Ideą event marketingu jest organizowanie wydarzeń i inicjatyw, które angażują odbiorców i pozwalają im doświadczyć komunikatów marki na żywo i interaktywnie. W dobie nowych technologii wykorzystanie technik narracji transmedialnej może być kluczowe dla zbudowania angażującej i zapadającej w pamięć kampanii. Poznaj możliwości, jakie daje połączenie transmedialnego storytellingu z event marketingiem oraz dowiedz się, jak kreować spójną i interaktywną opowieść o marce w ramach różnych działań marketingowych.

Techniki narracji transmedialnej, czyli transmedia storytelling opierają się na opowiadaniu historii na różnych platformach i za pomocą różnych mediów, tak aby każde z nich wzmacniało inne i wspólnie tworzyło spójną, ale jednocześnie różnorodną opowieść. Ideą tego podejścia jest angażowanie odbiorców i umożliwienie im śledzenia historii na różnych płaszczyznach, co pozwala na głębsze doświadczenie i większy wpływ na emocje. Próbka tego, jak agencja kreatywna może wykorzystać te techniki, dawana jest przez www.abanana.pl.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x