Event marketing to coraz bardziej istotny element współczesnych działań promocyjnych. Ideą event marketingu jest organizowanie wydarzeń i inicjatyw, które angażują odbiorców i pozwalają im doświadczyć komunikatów marki na żywo i interaktywnie. W dobie nowych technologii wykorzystanie technik narracji transmedialnej może być kluczowe dla zbudowania angażującej i zapadającej w pamięć kampanii. Poznaj możliwości, jakie daje połączenie transmedialnego storytellingu z event marketingiem oraz dowiedz się, jak kreować spójną i interaktywną opowieść o marce w ramach różnych działań marketingowych.
Techniki narracji transmedialnej, czyli transmedia storytelling opierają się na opowiadaniu historii na różnych platformach i za pomocą różnych mediów, tak aby każde z nich wzmacniało inne i wspólnie tworzyło spójną, ale jednocześnie różnorodną opowieść. Ideą tego podejścia jest angażowanie odbiorców i umożliwienie im śledzenia historii na różnych płaszczyznach, co pozwala na głębsze doświadczenie i większy wpływ na emocje. Próbka tego, jak agencja kreatywna może wykorzystać te techniki, dawana jest przez www.abanana.pl.