Facebook jest najważniejszym źródłem informacji, porad i wsparcia dla świeżo upieczonych mam. Zaglądają tam też ojcowie. Co charakteryzuje te grupy i o czym powinni pamiętać marketingowcy, współpracując z nimi?
84,7% osób, które odwiedzają facebookowe fanpage marek dziecięcych, to kobiety. Spośród nich, zdecydowanie największą grupę stanowią panie w wieku 18-34 lat. Mamy szukają na Facebooku natychmiastowych inspiracji, a nie rozbudowanych komunikatów i poradników. Najbardziej aktywnie reagują na zdjęcia słodkich bobasów, treści o macierzyństwie i pytania o szczegóły z życia ich pociech. Często sięgają po rozwiązania, które “ułatwiają” bycie rodzicem. Dosyć powszechne jest korzystanie z aplikacji oferowanych przez różne marki. Niezwykle popularne są wszelkiego rodzaju konkursy, w których można umieścić zdjęcie dziecka i wygrać gadżety dla Maluszka.