Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Reklama, Top 5

Jak wymyślić nazwę i zaprojektować najlepsze logo dla marki?

Czym byłaby marka bez nazwy i logo? Niczym. Bez imienia i nazwiska człowiek nie istnieje dla świata, marka podobnie. Bez wymienionych wyróżników pozostaje w niebycie, a bez informacji o możliwości kontaktu z nią może liczyć jedynie na klientów z tego samego podwórka.

Odwołując się do opinii specjalistów, proponujemy krótki poradnik, jak zabrać się do czynności, od których rozpoczynamy obecność na rynku. Miano i logo są bowiem dla przedsiębiorstwa niezbędne.

Tworzenie najlepszej nazwy marki

Przy ponad 300 milionach istniejących marek trudno jest, i będzie coraz trudniej, wymyślić nową, unikalną oraz chwytliwą nazwę dla swojej marki. Ten inicjujący krok jest  niezwykle ważny, gdyż od pierwszego publicznego użycia nazwy następuje proces jej utrwalania. Ewentualna zmiana nie jest zjawiskiem powszechnym właśnie z tego powodu.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x