Czy w 2018 roku, posiadając doskonały produkt lub usługę, wystarczy zainwestować w reklamę minimalne środki finansowe, by utrzymać na rynku renomę firmy i zwiększyć poziom sprzedaży? Czy tradycyjna reklama w mediach wzbogacona o promocję w social mediach przyniesie pożądany efekt, czyli rzesze klientów? A może jednak postawić na intensywną współpracę z influencerami? Zapraszam do lektury tekstu mojego autorstwa oraz do dyskusji.
Zapraszamy do lektury artykułu Łukasza Wołka dla Marketing i Biznes.
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.