Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jak zarządzać relacjami z klientami (CRM)?

Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) to pojęcie, które zdobyło ogromną popularność w ciągu ostatnich lat. Firmy zdają sobie sprawę, że utrzymywanie istniejących klientów oraz ulepszanie relacji z nimi jest znacznie tańsze niż akwizycja nowych. Dlatego warto przyjrzeć się, jak CRM może pomóc w Content Marketingu zarówno w obszarze B2B, jak i B2C.

Kiedy mówimy o CRM, myślimy nie tylko o systemach informatycznych, które służą do gromadzenia informacji o klientach, ale także o strategiach biznesowych opartych na budowaniu z nimi długotrwałych relacji. Jednym z najlepszych sposobów, aby to zrobić, jest dostarczanie wartościowych treści, które zaspokajają potrzeby klientów i budują zaufanie do marki, czyli Content Marketing.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x