Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jak zbalansować korzyści i ryzyko, używając programów partnerskich w startupie?

Jak zbalansować korzyści i ryzyko, używając programów partnerskich w startupie?

W dobie konkurencji na krajowych i międzynarodowych rynkach, wiele startupów zastanawia się jak przyciągnąć większą liczbę klientów i jak wzmocnić długotrwałe relacje z nimi. Tutaj z pomocą przychodzą programy lojalnościowe, które stały się jednym z kluczowych narzędzi w marketingu. Czasami jednak korzystanie z programów partnerskich wiąże się z pewnym ryzykiem, dlatego warto zastanowić się jak zbalansować korzyści i ryzyko ich wykorzystania w startupie.

Programy partnerskie to umowy, na mocy których partnerzy promują dane produkty lub usługi w zamian za udział w zyskach ze sprzedaży. Start-upy często używają tych programów jako jednego z narzędzi marketingowych, ale warto zwrócić uwagę na kilka aspektów, które mogą się okazać decydujące dla sukcesu. Ważne jest zrozumienie, jakie korzyści niesie współpraca z programem partnerskim, jakie ryzyka wiążą się z tą działalnością i jak je zminimalizować.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x