Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jak złe opinie online mogą stać się szansą dla Twojej marki?

Prowadząc własny biznes, prężnie działasz w mediach społecznościowych, a Twoja marka rozwija się równocześnie z Twoim produktem lub usługą? Gratulacje, jesteś na właściwej drodze! Koniecznie musisz jednak wiedzieć, że w tym czasie możesz natknąć się na negatywne opinie, które wydają się być potężnym ciosem dla Twojego brandu, szczególnie gdy firma dopiero się rozwija. Jak sobie z nimi radzić, gdy występują w Internecie? To, co może wydawać się przekleństwem dla Twojej marki, w rzeczywistości może być realną szansą na kolejne sukcesy. Dowiedz się dlaczego!

Istnieje parę powodów, dla których nie warto panikować w przypadku pojawienia się negatywnych opinii o Twojej firmie w sieci. Przede wszystkim, pamiętaj: zarzuty czy nieprzychylna opinia mogą być świetnym pretekstem do konwersacji ze swoim klientem, do nawiązania bliższego kontaktu czy też uzyskania większego zrozumienia na temat tego, co i dlaczego nie działa. Podjęcie rozmowy w sytuacji „kryzysowej” może ugruntować renomę Twojej marki.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x