Prowadząc własny biznes, prężnie działasz w mediach społecznościowych, a Twoja marka rozwija się równocześnie z Twoim produktem lub usługą? Gratulacje, jesteś na właściwej drodze! Koniecznie musisz jednak wiedzieć, że w tym czasie możesz natknąć się na negatywne opinie, które wydają się być potężnym ciosem dla Twojego brandu, szczególnie gdy firma dopiero się rozwija. Jak sobie z nimi radzić, gdy występują w Internecie? To, co może wydawać się przekleństwem dla Twojej marki, w rzeczywistości może być realną szansą na kolejne sukcesy. Dowiedz się dlaczego!
Istnieje parę powodów, dla których nie warto panikować w przypadku pojawienia się negatywnych opinii o Twojej firmie w sieci. Przede wszystkim, pamiętaj: zarzuty czy nieprzychylna opinia mogą być świetnym pretekstem do konwersacji ze swoim klientem, do nawiązania bliższego kontaktu czy też uzyskania większego zrozumienia na temat tego, co i dlaczego nie działa. Podjęcie rozmowy w sytuacji „kryzysowej” może ugruntować renomę Twojej marki.