Wyświetlanie reklam tylko tym użytkownikom, którzy odwiedzili daną stronę www nazywamy remarketingiem lub niekiedy retargetowaniem. W sieci reklamowej Google już od dawna jest ono popularną formą targetowania. Jednak remarketing na Facebooku przynajmniej w Polsce nie jest jeszcze popularny, pomimo tego, że może być dużo bardziej skuteczny.
Doświadczenia, Facebook, Nowinki techniczne
Jaka jest efektywność kampanii remarketingowych na Facebooku?
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.