Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jakie techniki gamifikacji można wykorzystać do zwiększenia zaangażowania w programach lojalnościowych?

Gamifikacja, czyli zastosowanie technik i mechanizmów znanych z gier do rozwiązań niewiązanych bezpośrednio z rozrywką, to obecnie jeden z najefektywniejszych sposóbów na zwiększenie zaangażowania. Szczególne zastosowanie znajduje w programach lojalnościowych, gdzie poprzez różnego rodzaju zadania, wyzwania czy system punktów, motywuje do częstszego korzystania z oferty danego przedsiębiorstwa. Oto kilka technik gamifikacji, które mogą przynieść znaczące korzyści.

Pierwszą z nich jest system punktów. To najprostsza, ale jednocześnie bardzo skuteczna forma gamifikacji. Klienci otrzymują punkty za określone działania, takie jak zakup towaru czy usługi, rekomendowanie marki znajomym, a nawet za aktywność w mediach społecznościowych. Punkty te mogą później być wymieniane na nagrody, takie jak rabaty, produkty czy usługi specjalne.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x