Case Studies, Hashlovers

#jedzjabłka i real-time marketing marki Marwit na Instagramie

Real-time marketing to realizowane w czasie rzeczywistym działania marketingowe nawiązujące do bieżących wydarzeń. Jedną z takich okazji była akcja społeczna #jedzjabłka, zachęcająca do jedzenia polskich jabłek. Polskie jabłka… soki jabłkowe… Marwit! Błyskawicznie podjęliśmy decyzję, aby do akcji przyłączyć obsługiwaną przez nas markę Marwit.

Marwit post

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x